welcome to blogyna :) we all blessed with L.O.V.E (^-^)

Sunday, May 15, 2011

daaa!!!! next chapter!!!! colour theme 4 this chapter is cream~

SAMEKOM!!!!!
iena rasa kan... rasa mcm... mcm...
this chapter is reaching the last part...
n i think its time 4 me to open a new chapter in a new book.. hhahahaah like a new moon :)
well.. today is monday.. I've open a new chapter s0.. iena xkan buka chapter lama lg~
for i think kn... 4 this week.. saya mok tgk 
  1. LU LANGSI LU MATI
  2. PRIEST 3D
  3. NUR KASIH
  4. FAST 2 FURIOUS :p

iena semangat p klas td tp.. class cancel n law mok taw carry marks jumpa MDM ari rabu..
so.. dunno dunno...
mok taw??
smlm kwn iena buat rmbut.. ahha.. jd curl.. tp xla kekal.. cuci nnt ilang la curl dia.. s0b s0b.. :(
arrrggghhhhh... me bnci... bnci... me rsa me excited glak.. mlsss me mok gago hal lain gk eyyhhhh...
i need laksa srwk.. jus carrot :)
large juice.. huhu..
gtg.. mok refresh my mind.. mok happy2.. mls mok fkir bnda lain :)
final nk dkat..
blaja blum gk...


                                                                                          http://nananina92@blogspot.com

No comments: